Alla inlägg den 27 april 2015

Av Tina Stjernlöf - 27 april 2015 16:12

Hej på er! Här har vi fullt upp med husförsäljningen, vi rensar, kör till tippen, städar och röjer inför visningen! men det är ett spännande projekt. Men oj vad min kropp få ta stryck nu utav allt, värken är på topp och jag är så trött och sliten. Ser därför fram emot tors då jag sätter mig på bussen upp till Stockholm., för att besöka svägerskan. Vi ska ta en 36 timmars kryssning till Helsingfors. Där får jag slappna av, förmodlignen besök på båtens spa avdelning, god mat och dryck, shopping på båten och en hel dag i Helsingfors. Detta ser jag fram emot!

 

Nu tänker jag bjuda er på något väldigt enkelt att gör, men så smaskigt.

 

 

 

4 port:

5 dl arlas mjukglass jordgubb

1 1/2 dl minimarshmallows

isbitar

 

Blanda allt i en blender till en slät och fluffig shake, häll upp i glas och ganera med några extra marshmallows.

 

 

 


Så gott! 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards