Direktlänk till inlägg 22 mars 2015

Italiensk antipasto!

Av Tina Stjernlöf - 22 mars 2015 09:26

I fredags kväll åt vi lite antipasto, tycker det är gott med lite olika småplock.Vi körde på lite Italienskt. 

Det blev olika sorters lufttorkad skinka, olika salami, soltorkad tomat pesto, vitlöksklyftor i marinad, melon, vindruvor, bröd, kex och ost!

Tycker det är rätt praktiskt, snabbt och smidigt att köra med lite antipasto!

 

 

Älskar att tända ljus!

 

 

Lite smått och gott!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina Stjernlöf - 27 april 2015 16:12

Hej på er! Här har vi fullt upp med husförsäljningen, vi rensar, kör till tippen, städar och röjer inför visningen! men det är ett spännande projekt. Men oj vad min kropp få ta stryck nu utav allt, värken är på topp och jag är så trött och sliten. Se...

Av Tina Stjernlöf - 22 april 2015 15:01

Ännu en underbar dag med sol! Jag är ju sjukskriven för tillfället pga en Whiplashskada, fibromyalgi och nervsmärtor. Så jag kan ta vara på dessa underbara dagar förutom när jag har som mest ont, då är jag liggandes!    Nu ska ni få recpet på mid...

Av Tina Stjernlöf - 21 april 2015 15:30


Hej på er! Vilket ljuvligt väder vi har! Jag tar verkligen vara på detta och är ute så mycket som möjligt. Jag behöver fylla på min energier och bli piggare! Jag är en riktig soldyrkare! Våren är en sådan härlig tid när allt börja grönskas och blommo...

Av Tina Stjernlöf - 20 april 2015 10:53

Hej på er! Det var ett tag sedan ni fick ett recept utav mig. Vi har haft fullt upp här hemma inför kommande husförsäljning och att vår älskade katt fick somna in förra måndagen. Hon hade varit borta sedan i fredags, vilket inte är likt henne. På mån...

Av Tina Stjernlöf - 8 april 2015 18:16


Idag tänker jag bjuda er på mitt kantarellpajs recept. Denna paj gör vi lite då och då för att den är så god! Passar utmärkt till kräftskivan, då tar ni västerbottenost i pajen!      Så gula och fina!   Recept 6 pers: Paj: 125 gr smör...

Skapa flashcards